اطلاع رسانی‌ آزمون نظام مهندسی

Wiki Article

با توضیحات بالا شاید تصور کنید که پس هر کسی با تهیه کتب کلید واژه و تهیه کلیه مباحث و منابع آزمون به راحتی و بدون مطالعه امکان قبول شدن در آزمون را دارد که پاسخ این است که تعداد اندکی از مهندسان شاید بتوانند با دانش و مهارت و توانایی‌های خاصی که دارند به این شیوه قبول شوند ولی برای سایر افراد احتمال بسیار کمی دارد و نیاز به این است که حتما دروس تخصصی و مهم و برخی مباحث حتما مورد مطالعه قرارگیرد.

در صورت اشاره به آیین‌نامه بتن ایران (آبا) در منابع آزمون، الزامات مبحث نهم ملاک قرار داده می‌شوند.

کتاب کلیدواژه طلایی نوآور معماری اجرا (نسل جدید کلیدواژه‌ها)

نقشه چون ساخت(تحویل از مالک و قرار دادن در اختیار بازرس)

کتاب‌های استاتیک، مقاومت مصالح، تحلیل سازه‌ها، مکانیک خاک، گودبرداری، پی‌سازی و سازه‌های نگهبان

از آنجا که سوالات ساده‌تر طرح می‌شدند، تنها کافی بود داوطلبان کلیدواژة سوال را تشخیص دهند و در کتاب کلیدواژه به ترتیب الفبایی جستجو کنند.

فارغ التحصیلان کارشناسی پیوسته رشته‌های هفتگانه اصلی مهندسی ساختمان می‌توانند در آزمون نظام مهندسی شرکت کنند. البته شرکت در کلیدواژه این آزمون برای فارغ‌التحصیلان کارشناسی پیوسته رشته‌های مرتبط و فارغ‌التحصیلان کارشناسی ناپیوسته رشته‌های اصلی/مرتبط با مدرک کاردانی اصلی/مرتبط نیز بالامانع است.

به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول ۱۴۰۱ این مقاله بروزسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی خواهد شد.

در مرحله بعد، ضمن نمایش هزینه سریال ثبت نام آزمون و تعداد سریال‌ها، از شما خواسته می‌شود تا مشخصات فردی خود را وارد کنید.

۹- جدول متجانس چیست، دلیل تالیف آن چیست و چرا جدول متجانس در ضمن کتاب کلیدواژه نیامده است؟

نکته: علارغم وجود نداشتن علامت ستاره (علامت الزامی بودن) در کنار عنوان تلفن همراه، کادر این بخش نیز باید پر شود.

این روش شما را بسیار سریع به جواب می‌رساند اما گاهی ممکن است آن کلید جزیی که شما انتخاب کرده‌اید در کلیدواژه نباشد. مثلا برای سوال بالا “مسئوليت تهيه‌ي نقشه‌هايي چون ساخت ” کلید جزئی است اما همچنین کلیدی در کلیدواژه نداریم، چون سلیقه‌ی طراح سؤال ممکن است به صورت دوم سوال را طرح کرده باشد که آنگاه کلید جزئی می‌شود “وظیفه تهيه‌ي نقشه‌هايي چون ساخت”.

قرار: قراردادها و شرايط عمومي و خصوصي آنها، مهندس محمد عظیمی، نشر نوآور، ویرایش ششم، چاپ شانزدهم به بعد.

در مبحث دوم چندین بار دیگر هم این واژه کلیدی آمده اما مهمترین آنها همین پنج ارجاع است.

Report this wiki page