ویلچر پله رو 50 متری

Wiki Article

این ویلچرها به دلیل استفاده سخت و نیازمند بودن به شخص دیگر از محبوبیت کمتری برخوردارند و جهت ترددهای کم استفاده می شوند.

.. پیشرو بالابر فارس (احمد فرمان بر - محدوده فعالیت: ایران راه بند الکتریکیراه بند مکانیکی

این صندلی ها مجهز به باطری قابل شارژ هستند که در صورت قطع برق نیز قابل استفاده می باشد همچنین امکان استفاده سیستم کنترل از راه دور نیز برای دستگاه وجود دارد.

در هر صورت با به کار گیری سرویس بصورت منظم و تمیز کردن قطعاتی که در دسترس هستند می‌توانید نیاز دستگاه به تعمیرات را به تعویق بیاندازید.

بالابر های هیدرولیک این شرکت ساخته شده از برندهای روز اروپا میباشد که امکان کم ص ... محمد ساعی - محدوده فعالیت: ایران

To perspective this video please enable JavaScript, and take into consideration upgrading to an internet browser that supports HTML5 video

پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید ویلچر برقی مونوچیر را دارید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

البته باید گفت که این محصول با چنین قابلیت هایی قطعا گران قیمت نیز هستند.

با نصب اپلیکیشن کیان کالا قیمت جدیدترین لوازم خانه و آشپزخانه در جیب شماست. آسان‌، کامل‌ و مطمئن‌ترین روش خرید لوارم خانه را با اپلیکیشن کیان کالا تجربه کنید.

در جهت مشاوره صندلی پله مناسب در ابتدا باید نیاز شما توسط کارشناسان کوشا بررسی گردد و در مرحله بعدی در جهت بررسی شرایط محیطی محل پروژه ، توسط کارشناسان کوشا در جهت بازدید و نقشه برداری و عکس برداری از نواندیشان باختر صندلی پله رو محل اقدام می گردد تا بتوانیم بهترین پیشنهاد تجهیز را به شما عزیزان معرفی کنیم . 

قیمت ویلچر پله رو دستی؟ تفاوت ویلچر پله رو دستی و برقی؟ جدیدترین ویلچر پله رو دستی؟ انواع پله رو برقی؟ تمامی موارد را می توانید در این مقاله بخوانید همراه ما باشید.

تنها شرکت تولید کننده بالابر و پله پیما با گارانتی برگشت وجه برای مشتریان محترم در سراسر کشور . مشتری مداری بزرگترین افتخار ماست .

بالابر‌های پله پیما، دستگاه‌های ساد‌ه‌ای نسبت به پله‌ برقی‌های خانگی‌ هستند، اما اگر نصب آنها به خوبی انجام نشود می‌توانند برای اعضای خانواده‌ خطرناک باشند. البته شرکت آسانسورسازی هخامنش مفتخر است که بهترین تکنسین‌ها را برای نصب دستگاه‌های بالابر خانگی، اداری و صنعتی به کار می‌گیرد و سابقه درخشانی در زمینه ایمنی از خود به جای گذاشته است.

برخی از مهمترین مشخصات فنی دستگاه ویلچر پله پیما عبارتنداز :

Report this wiki page